Sunday, November 22, 2009

Coca Cola de la Sarabatorile vin la Ce stupid!

Prima reclama la coca cola pe care am vazut-o a fost "Sarabatorile vin" ocazie cu care nu-mi mai puteam scoate din cap cantecul enervan din reclama, am ajuns la un moment dat sa cant chiar pe strada sarbatorile vin, sarbatorile vin...ce stupid!

Ultima reclama e cea cu... nici nu stiu cum sa-i spun...are imaginatie, efect, ceva special si arata evolutia advertisingului din 96' si pana azi. In trecut fiecare reclama mare facea referire la elemete/evenimete majore din viata oamneilor pentru un anumit produs, acum totul devine abstract si amuzant, cateodata chiar sadic, dar totul pentru a atrage cat mai multa lume sa vizualizeze reclama. Totusi, am observat ca reclama "Sarbatorile vin" de la coca cola a revenit si anul acesta pe ecrane...de ce nu-mi dau seama, probabil deoarece se poarta stilul vintage...oricum PR-ul Coca Cola in Romania a pierdut teren in fata altor bauturi racoritoare mult mai slab promovate decat celebra Coca Cola(de aceea se pare ca s-a inchis fabrica din Bucuresti)

4 comments:

  1. important e ca dobitocul casca gura,curge saliva la colt si da fuga fuga la non stop-ul din colt si cumpara sticla.

    the end

    ReplyDelete
  2. oricat ar scadea pr-ul la coca cola, omul cand deschide gura la chiosc si cere suc tot coca cola iese ;p

    ReplyDelete
  3. Prima reclama plictisitoare deja se repeta in fiecare an (:| si eu am inceput sa cant pe strada "sarbatorile vin.."
    iar a 2a mi se pare scarboasa..
    nu ma las influentata eu de reclamele lor:-j

    ReplyDelete