Wednesday, July 29, 2009

Pe cand ma chinuia talentul...personificari

La 11 ani(cu referire la importanta criticilor) :
Creionul si radiera se cearta:
-Tu ce rost ai cand eu pictez
cu atata migala si atat de bine,
Decat sa stergi operele de arta
Pe care Eu le fac?
-Oi avea si eu un rost,
Poate sa sterg ce-ai scris prost
O greseala cat de mica
Eu o repar cat va sa zica

Cu referire la materialism:
Draga mama,
Draga tata
M-am "indragostit"
Si va spun inca o data
N-o sa ma gasiti...
Nevasta mea e-o pitzipoanca
ce m-a "imbogatit"
Are un Palat si-o casa
Care m-au vrajit

Unor negru(un cosmar frumos):
Luminita de la balta
Care are apa plata
Ce stai in grau adanc
Stau la tine si mananc
Iar un drac sa deie
A iesit sa sperie
Cu atatea floricele

Trandafiri avea in coarne
Iar pe coada avea stele

M-a speriat asa de tare
C-a iesit din mine-un Ras
Ce era asa de mare
De l-a inghitit voios
Si a raghit porcos

P.S Ma opresc aici pentru ca nu vreau sa va plictisesc. Am mai scris si alte "rime" dar din cauza limbajului nuantat nu pot fi reproduse pe blog :D

3 comments:

  1. Limbaj nuantat? pai astea le face mai frumoase :) Mie imi plac, serios! Cea cu materialismul e de-a dreptul fenomenala :)) La varsta aia ( ca demult o fi) scriam si eu copilarii pe care le citea profu' de istorie, mare poet... Zicea ca am talent, da' eu nu l-am crezut... nici acuma nu prea il cred.

    ReplyDelete
  2. la mine orice talent are un defect: pe mine :p

    tu chiar ai talent si merita sa scri spre deosebire de mine care sunt un gica contra si scriu despre subiecte neinteresante... limbajul nuantat e un stil la care am renuntat demult si de aceea nu imi convine sa postez acele rime facute la betie...la fel ca Nikita Stanescu :P...plus ca niciodata nu mi-au placut poeziile...nu imi amintesc niciuna, nici macar ale lui Eminescu :P

    ReplyDelete
  3. eh.. nu te subestima, in orice caz e foarte... creativ ce ai scris :D

    ReplyDelete