Thursday, June 11, 2009

Probleme tehnice!

De ieri de la ora 21 si ceva si pana acum(04:34) am ajuns la concluzia ca trebuie sa schimb ceva...si inca nu m-am hotarat daca sa schimb compania sau pe posesorul calculatorului...inca nu am aflat cine e de vina, eu sau ei?...dar am o banuiala!

Asadar, din motive pur tehnice nu am putut da curs unor probleme importante... sper ca tehnica sa nu ma lase balta pana la ora 14:21 cand voi pleca intr-o binemeritata minivacanta si voi lasa aparatura din dotare fara proprietar, iar compania numita erdeesh(dupa cum o numeste consateanul meu, unguru' Bulan, zis si Fratzica)
sa-si ******** in calculatorul meu!
Ca sa citez o anumita persoana: in perioada urmatoare, din motive pur tehnice(mai bine zis contractuale) nu voi putea accesa blogurile dumneavoastra...daca sunteti amabili, va rog sa nu va obositi cu prea multe comentarii ca oricum nu le citeste nimeni!

Si o dedicatie pentru...va dati voi seama!




Mai multe injuraturi "cu stil" gasiti pe: http://www.ungurubulan.ro/

1 comment:

  1. NU sunt deloc amabil :( Asa ca am sa comentez, oricum. Problemele tehnice se rezolva mai devreme sau mai tarziu. Relax. Mergi in vacanta, ca pana la urma tehnica o sa intre pe fagasul cel bun. Have fun!

    ReplyDelete